Vonný marketing je jedinečný, efektivní, důvěryhodný a ověřený!
Vonný marketing je nejnovější a nejúčinnější způsob, jakým mohou podniky snadno navázat kontakt se zákazníky na emocionální úrovni za pomoci vůně. Efektivity tohoto druhu marketingu si začínají všímat nejen provozovatelé hotelů, ale také prodejci v oblasti malo i velkoobchodu a mnoho dalších odvětví podnikání.
Téměř všichni klienti, kteří otestovali naše vůně, je začali používat.
A důvod? Není mnoho lidí, kteří vám pochválí atraktivní design podniku, ale vůně si všimne opravdu každý. Naši klienti dostávají pochvaly a dotazy ohledně nádherné vůně v interiéru každý den!
Jak funguje vonný marketing? Jednoduše, když vaše podnikání skvěle voní, posiluje se také vaše značka. Skvělá vůně může nalákat zákazníky do vaší restaurace či kavárny nebo dokáže ovlivnit hodnotu produktu / služby, kterou nabízíte. Má dokonce schopnost pozitivního působení na zákazníkovu náladu, ohodnocení nákupního prostředí, úmysl vejít dovnitř, nákup samotný i čas strávený v prodejně.
Pokud chcete dát svému podnikání nový směr,
chcete odlišit svou značku od konkurence,
zpříjemnit pobyt zákazníkům / klientům či pracovní prostředí zaměstnancům,
navýšit prodej,
zvýšit návštěvnost a prodlužit dobu pobytu zákazníků / klientů,
podpořit věrnost a povědomí o vaší značce,
eliminovat nežádoucí pachy,
neváhejte a kontaktujte nás!
Vonné logo aneb vůně jako značka
Přemýšlíte o vonném logu? Ať už toužíte po jedné vůni, která bude silně spjata s vaší značkou nebo chcete své zákazníky / klienty neustále překvapovat novými voňavými zážitky. Vždy společně vybereme vůni, která se bude ztotožňovat s identitou a hodnotami vaší společnosti, umocní dojem z interiéru a bude reflektovat vaše představy a přání.
Vybírat si můžete ze širokého sortimentu vůní, který nabízíme (100 druhů vůní), ale umíme vám také zařídit výrobu vůně na míru.
![bonaerisokdetailo_02 bonaerisokdetailo_02](http://bonaeris.cz/wp-content/uploads/2018/01/bonaerisokdetailo_02-e1517229549464-1024x1024.png)
Jak probíhá tvorba vonného loga? Nejprve provádíme důkladnou vstupní analýzu vybraného prostoru, na jejímž základě vám navrhneme technologie či jejich kombinace vhodné k provonění. Teprve poté přistupujeme k výběru ideální vůně. Následně vypracujeme individuální řešení vedoucí k vysoké efektivitě a kvalitě provonění vašich prostor.
Provoňujeme technologiemi a vůněmi řecké společnosti Spring Air, která působí na poli vonného marketingu a průmyslu více než třicet let.
Máte již pro vaše podnikání strategii v oblasti vonného marketingu? Pokud tomu tak není, neváhejte a kontaktujte nás! Máme řešení pro každý interiér!
S námi nemusíte mít z provonění obavy!
![logoweb logoweb](http://bonaeris.cz/wp-content/uploads/2018/01/logoweb.png)
Naše technologie vám umožňují:
- 100 % individuální nastavení – doba provozu přístrojů se vždy přizpůsobí vašim potřebám
- Volbu intenzity provonění – množství vůně v prostoru bude přesně takové, jaké si budete přát
Vůně se vyznačují:
- Kvalitou – vysoký obsah esenciálních olejů
- Bezpečností a nezávadností – certifikát IFRA
A to nejlepší nakonec:
- Cena – jak pořizovací, tak udržovací je velmi příznivá
Vonná fakta a zajímavosti
Vůně mají okamžitý a působivý účinek, protože jsou přímo spojeny s limbickým systémem našeho mozku, který je zodpovědný za naše vzpomínky a emoce. Proto vůně překračují naše racionální vnímání a mají konečný dopad na naše emoce. Nic není zapamatovatelnější než vůně.
Četné studie prokázaly silný vliv, který vonný marketing může mít na chování spotřebitelů.
- Čich ovlivní až o 85 % naše mínění o nabízeném zboží ve srovnání s „neovoněnou― variantou.
- 14,8 % stoupá ochota ke koupi, o 15,9 % se prodlužuje pobyt strávený nakupováním a o 18,8 % se zvyšuje zájem o zboží a ochota komunikovat. Všechny tyto skutečnosti vedou ke zvýšení prodeje. (Anja Stoer, Univerzita Paderborn, Německo; Saidl, 2011)
- 75 % našich emocí je vytvořeno pomocí čichu, který je nejvíce zapamatovatelným ze všech smyslů (Lindstrom, 2005b).
- Čichové vjemy jsou zapomínány pouze z 20 %. Díky čichu si lze vybavit i staré vzpomínky a pocity. (Zachar, 2008b; Zachar 2008c)
- Lidé si dokáží pamatovat vůni s přesností 65 % po 1 roce, zatímco vizuální paměť po stejném období klesá na 50 % (Lindstrom, 2005).
- Ve studii provedené v nákupním centru Montrealu byl po aplikaci vůně do prostředí zaznamenán nárůst tržeb o 14%. (Journal of Service Research, vol 8, p 181)
- V supermarketu v USA bylo zjištěno, že se uvolňováním vůně čerstvě upečeného chleba do ovzduší ztrojnásobily prodeje v sekci pečiva. (Hirsch, 1995, International Journal of aromaterapie).
- Podle další studie provedené v USA se aplikací vůně v prostředí kasina zvýšil zisk o 48 %. (Hirsch, 1995, psychologie a marketing)
- Ve studii, kde byla dávkována vůně levandule během přestávky na pracovišti bylo zjištěno, že tato vůně zabránila zaměstnancům v poklesu jejich výkonu. (Sakamoto et al, 2006, citováno v http://chemse.oxfordjournals.org )